marți, 14 septembrie 2010

Dezastru la Vaslui pentru galateni

Echipa oraşului nostru, care după părerea mea ar trebui să fie prima în sufletul tuturor gălăţenilor, a fost învinsă fără drept de apel de SC Vaslui , patronată de fostul arbitru Adrian Porumboiu .Scorul ne scuteşte de prea multe comentarii, Oţelul fiind umilită de vasluieni cu 4-0 . Şi când mă gândesc la faptul că înainte de partidă unii dintre noi se visau lideri. Au avut grijă jucătorii şi antrenorul să ne bage minţile în cap. Mereu am spus că Munteanu e un antrenor slab şi fricos, şi mă aşteptăm să pierdem , dar niciodată cu un asemenea scor şi la o echipă care a pierdut multe puncte sezonul ăsta. De obicei , Munteanu miza pe apărare, şi dacă se întâmpla să dăm gol eram fericiţi, dacă nu atunci era bun şi un egal. Dacă până acum i-a mers această tactică, de data aceasta norocul nu i-a mai surâs.
E greu pentru noi ca suporteri să acceptăm asemenea înfrângere , mai ales când vine de la o echipă pe care de-a lungul timpului am ajuns să o urâm, datorită comportamentului avut faţă de noi. Dănuţ Lungu ne spune capul sus în cronica făcută pe site-ul oficial, aceasta fiind datoria lui să încerce să iasă cât mai bine pentru conducerea clubului, dar noi ceilalţi suntem cu capetele plecate .Ruşinea e prea mare ca să trecem atât de uşor peste ea.Oricum Marius Stan şi-a reafirmat ataşamentul pentru Munteanu, aşa că nu e ultima umilire la care suntem supuşi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu